Δέκα απλές ερωτήσεις.

 

Κάντε ένα κλικ για να μπείτε στην παρακάτω ιστοσελίδα και απαντήστε σε όσες ερωτήσεις γνωρίζετε

www.proprofs.com/quiz-school/quizshow.php?title=-_1991&quesnum=1

 

___________________________________________________________________________

Μορφοποίηση κειμένου απλή.

 

Αποθηκεύστε το παρακάτω αρχείο στο φάκελο της τάξης σας και προσπαθήστε 

να κάνετε ότι αυτό σας λέει.

 

Πρόγραμμα Γ-Δ.pdf (136647)

 

_____________________________________________________________________________

Δραστηριότητες στην επεξεργασία κειμένου.

Βασικά για το πληκτρολόγιο

Δραστηριότητα Πρώτη

Δραστηριότητα Δεύτερη

_________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

Σταυρόλεξο.

 

Προσπαθήστε με τη βοήθεια του δασκάλου σας να λύσετε το παρακάτω 

ηλεκτρονικό σταυρόλεξο.

 

Σταυρόλεξο.doc (37888)

 

_______________________________________________________________________________

Τα βασικά για την επεξεργασία κειμένου.

 
 
 

__________________________________________________________________________

 
 

Το Υλικό του Υπολογιστή.

Το Υλικό του Υπολογιστή.

_________________________________________________________________________________________

Μια μικρή επανάληψη για τα Χριστούγεννα...

 
 
 

_________________________________________________________________________

 

Αινίγματα.

Οι μαθητές της Γ' και Δ' τάξης δημοτικού, αρχικά θα προσπαθήσουν να μαντέψουν
με τη βοήθεια του δασκάλου τους τα αινίγματα που περιλαμβάνονται στο παρακάτω αρχείο. 
Στη συνέχεια με τη βοήθεια του Internet θα βρουν εικόνες οι οποίες να έχουν σχέση με την απάντηση του αινίγματος. Μετά με τη βοήθεια του προγράμματος της ζωγραφικής και του προγράμματος επεξεργασίας κειμένου θα δημιουργήσουν τις δικές τους κάρτες αινιγμάτων.
 

________________________________________________________________________________________

 

WALL.E

 

Την τελευταία εβδομάδα του Ιανουαρίου θα γίνει προβολή της ταινίας Wall-E

Είναι μια ταινία κινουμένων σχεδίων επιστημονικής φαντασίας παραγωγής 2008, σε σκηνοθεσία Άντριου Στάντον. Η ταινία δημιουργήθηκε εξ ολοκλήρου με τη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών. Η ιστορία παρακολουθεί ένα ρομπότ με το όνομα ΓΟΥΟΛ·Υ, που έχει σχεδιαστεί για να καθαρίζει την καλυμμένη από απόβλητα γη του μέλλοντος. Έρχεται η στιγμή που γνωρίζει ένα άλλο ρομπότ, την ΕΥΑ, και την ακολουθεί ως το διάστημα, σε μια περιπέτεια που θα αλλάξει τη μοίρα του είδους του και της ανθρωπότητας.

 

Το ΓΟΥΟΛ·Υ έλαβε εξαιρετικές κριτικές, έγινε μεγάλη εισπρακτική επιτυχία και βραβεύτηκε με Χρυσή Σφαίρα και Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας Κινουμένων Σχεδίων.

___________________________________________________________________________

Μονάδες Εισόδου - Εξόδου.

 

Αφού αποθηκεύσετε το παρακάτω αρχείο στον υπολογιστή σας, στο φάκελο της τάξης σας, προσπαθήστε με τη βοήθεια του δασκάλου σας να βρείτε 4 βασικές συσκευές εισόδου και 3 βασικές συσκευές εξόδου του υπολογιστή σας. Στη συνέχεια με τη βοήθεια του διαδικτύου θα βρείτε μια εικόνα που να απεικονίζει την κάθε μια από τις συσκευές εισόδου και εξόδου που βρήκατε. Δίπλα από κάθε συσκευή στον πίνακα θα προσπαθήσετε να εισάγετε την εικόνα που βρήκατε από το διαδίκτυο.

 
 

________________________________________________________________________________________

Πως θα συνδέσω τις διάφορες συσκευές του υπολογιστή;

 
 

_______________________________________________________________________________________

 

Εκπαιδευτικά Video.

 

Διαφορά Υλικού - Λογισμικού

Το υλικό του Υπολογιστή

Εργονομία

Το εσωτερικό του Υπολογιστή

__________________________________________________________________________________________________

Μαθαίνω την ιστορία των υπολογιστών.

 
 
 
 

_______________________________________________________________________________

ΙΔΡΥΜΑ ΜΕΙΖΟΝΟΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ.

Ενδιαφέρουσα ιστοσελίδα με εκπαιδευτικές εφαρμογές και παιχνίδια

 
 
 

__________________________________________________________________________

Τα αγαπημένα μου φρούτα.

 
Οι μαθητές της Γ' και Δ' Δημοτικού θα αναζητήσουν στο διαδίκτυο φωτογραφίες για τα αγαπημένα τους φρούτα.
Στη συνέχεια θα χωριστούν σε ομάδες και θα κάνουν μια μικρή παρουσίαση έτσι ώστε να τα παρουσιάσουν στους συμμαθητές τους.
 
Παράδειγμα παρουσίασης 
 
 

_________________________________________________________________________